صاحبدلان

فرهنگی . اجتماعی . ادبی

م . توحیدی
م . توحیدی

به وبلاگ من خوش آمدید http://mata.lxb.ir
mata.1952@yahoo.com


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صاحبدلان و آدرس mata.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

صاحبدلان

زندگی سلام

گلشن چت

مطالب اخير

داریوش شاه

اصول کلی مکتب فکر دکتر شریعتی

عاشق زندگی

روز و روزگارتان خوش باد

دوست یا برادر

دشمننی روسیه با ایران

ما نابیناییم!

برگی از تقویم تاریخ

فقه آسان

قدیما

افراد منفی

سخن گفتن با خدا

آداب شریعت

نام خانوادگی

نگفتمت مرو آنجا

همه ما شریک جرم هستیم

بهترین ها

اگر برای ....

سلام صبح بخیر

ایام گل و یاسمن و عید صیام

سلام عید فطر

شب آمرزش و غفران

خوش بینی و فعالیت های اجتماعی

روزتون بخیر

قبله ی آمال

عجب و تکبر

گناه و گناهکار

یک نامه دوستانه برای بانوی من

انسانهای نیکوکار

هر چیز و هر کار در زمان خودش باید انجام شود

آتش به اختیار

دوست خوب من سلام

آنانکه نمی اندیشند.

مذهب چیست؟

ماه کنعانی من

فاصله تولد تا مرگ

حجاب

عزت نفس داشته باش

شیخ و شیطان

متفاوت باش

نويسندگان

م . توحیدی

پیوند های روزانه

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


ایران عزیز

یک آخوند به شما هیچوقت نمی گوید حضرت محمد با عروسش ازدواج کرده 
یک آخوند به شما هیچوقت نمی گوید محمد در سن ۵۸سالگی با عایشه ۹ساله همبستر شده 
یک آخوند هیچوقت به شما نمی گوید محمد و امامان ده‌ها زن و کنیز و برده ایرانی وعرب داشتند 
 یک آخوند هیچوقت به شما نمی گوید که علی در جنگ قادسیه مشاور عمر بوده و در زمان خلافتش بارها ایرانیانی که علیه اعراب شورش کردند را سرکوب کرده.
یک آخوندهیچوقت به شما نمی گوید علی و حسن اسم بچه‌هایشان را ابوبکر و عمر و عثمان گذاشتند. 
یک آخوند هیچوقت روضه ابوبکر بن علی و عمر بن علی که در کربلا کشته شدن را نمی خواند. 
یک آخوندهیچوقت به شما نمی گوید که علی دخترش ام کلثوم را به عمر داد و دختری از عمر گرفت و در واقع بین آنان عهد دامادی بر قرار شد در حالیکه عمر سن پدربزرگ ام کلثوم بود.
آخوندهرگز به شما نمی گوید که پس از مرگ ابوبکر، علی یکی از زنانش را گرفت تا بین اعراب نشان دهد خلفا هوای یکدیگر راحتی پس از مرگ هم دارند. 
یک آخوند به شما نمی گوید که فرش بهارستان از بزرگترین غنائم قادسیه باطول 140متروعرض27 مترکاملا بافته شده از ابریشم و طلا بود توسط علی و عمر تکه تکه شد و بین 4 قبیله بزرگ عرب بنامهای قریش بنی کلب اوس و خزرج تقسیم و به فروش رفت. 
یک آخوند از دریدن شکم زنان ایرانی باردار شده بدست مردان وحشی عرب و شرط بندی بر روی جنسیت جنینشان و فروش زنان و دختران و کودکان ایرانی در مدینه پس از قادسیه نمی گوید
یک آخوندهیچوقت از کشتار120هزار نفری مردان و جوانان ایرانی که در 3مرحله بدست خالد بن ولید و سعدبن ابی وقاص و عمربن خطاب به جرم نپذیرفتن اسلام در مدائن و مراغه و قصرشیرین گردن زده شدن چیزی به شما نمی گوید. 
یک آخوندهرگز به شما نمی گوید که خالدبن ولید صحابه محمد پس از فتح آذر گشسب سوگند خورد که من کیسه های گندم را با خون ایرانیان در این آسیاب آرد می کنم و از آن آرد نان پخته و می خورم و چون خونهای ایرانیان دلمه می شد به نا چار از چاه آب کشیدند ودرآسیاب ریختند تا به گردش در آید تا از این جهت خالد به سوگندش عمل کرده باشد. 
یک آخوند به شما نمی گوید که حسن در قبال پول و ثروت، قید امامت یکی از ۵ رکن اسلام را زد. 
یک آخوند به شما نمی گوید پس از صلح حسن و معاویه، مالیات مردم نگون‌بخت اهواز و داراب گرد فارس، بنام بیت المال مسلمین به جیب حسن و حسین رفت. 
یک آخوند به شما نمی گوید حسن و حسین در تجاوز اعراب به خاک ایران مخصوصا فتح طبرستان و قتل عام زنان و مردان این خطه حضور داشتند. 
یک آخوند خیلی چیزها را به شما نمی گوید، چون دکانش تعطیل می شود!
 

پنج شنبه 31 تير 1400برچسب:,

|

همسویی با جهان هستی

وقتی با جهان هستی همسو شوید مورد حمایت ابر ، باد، خورشید، ماه، آسمان و فرشتگان قرار می گیرید. برای کمک گرفتن از تمام انرژی های جهان هستی و رشد و تعالی باید ۱۰ قانون را در نظر داشته باشید:

 ۱- قانون خلاء(خالی شدن) هم انسانی که خالی شود ،قدرتمند می شود. خالی شوید از کینه، حسد، دروغ، نفرت، گناه عدم پخش علم و محبت. هر چه دانش داریم به دیگران یاد بدهیم تا برای ورود علم جدید باز شود.

 ۲- قانون جریان و حرکت؛ هر چیزی که جاری است قوی تر است و هر جا سکون باشد فقر است. آب زلال هم اگر چند روز در جایی بماند، به مرداب تبدیل می شود.

 ۳- قانون نظم؛ در زندگی روی نظم حر کت کنید تا مغزتان هم به این نظم عادت کند. هدف هایتان را بنویسید و با نظم انجام دهید و باور کنید که با فعالیتهای منظم به نتیجه مضاعف می رسید.

 ۴- قانون پاکی؛ یکی از قوانین مهم طبیعت، پاکی است. موهبت های الهی جذب ناپاکی ها نمی شوند. گناه، ناپاکی است و عمر انسان را کم می کند و موهبت های الهی را جذب نمی کند .

 ۵- قانون بارش؛ ببارید مهر، ببارید علاقه، ببارید احترام، ببارید دوستی، ببارید عشق، ببارید خنده، ببارید امید. جهان هستی، جهان بخشش است هر قدر دریاها بخار آب بیشتری بفرستند باران بیشتری جذب خواهند کرد.

 ۶- قانون سحر خیزی؛ تمام گیاهان در اولین ساعات روز فتوسنتز می کنند. هر چه سحر خیز باشید رزق شما بیشتر است. طول عمر زیاد، شادمانی، نشاط، زیبایی و آرامش در سحرخیزی است.

 ۷- قانون جمع؛ یکی از راههای هم سو شدن با کائنات، قانون جمع است. باهم غذا بخورید، باهم دعا کنید، با هم نماز بخوانید، باهم بازی کنید. تنهایی، افسردگی، بیماری و ناهماهنگی با جهان هستی، فقر و فلاکت می آورد.

 ۸- قانون هماهنگی(رهایش)؛ هماهنگی یعنی بخشش، یعنی رهایش. از ناسپاسی دیگران نرنجید. خودتان سپاسگزار باشید. با جهان هستی هماهنگ باشید ببخشید تا بخشیده شوید.

 ۹- قانون تنوع؛ دنبال تازه ها بگردید. تنوع انسان را به آرامش می رساند و موهبت های الهی را جذب می کند وقتی تنوع داریم، روحیه کار را افزایش می دهد و انرژی بیشتری را جذب می کنیم.

 ۱۰- قانون کارما؛ کارما یعنی اعمال ما بازتاب دارد. هر کار بدی درون شما می ماند و هر کار خوبی به خود شما بر می گردد. سلول های مغز انسان به کلمات مهر آمیز پاسخ مثبت می دهد.

هر ذره ای محبت را می فهمد. مهربانی را اگر باور کنیم من یقین دارم به ما هم میرسد...

آدمی گر ایستد بر بام عشق، دستهایش تا خدا هم میرسد. 

یک شنبه 13 تير 1400برچسب:,

|

انسان توسعه یافته

به انسانهای توسعه یافته نیاز داریم...
 
    انسان توسعه یافته کیست؟ 
 
 -   " انسان توسعه یافته" انسانی است که به حقوق و تکالیف مدنی خود آگاه است. به وظایف خودعمل می کند و حقوق خود را مطالبه می نماید.
  -    "انسان توسعه یافته" اعتماد بنفس منطقی دارد . به توانایی های انسانی اش باور دارد ، خودش را محیط بر مسائل زندگی‌اش می داند و می فهمد که انسان موجودی خلاق و مبتکر و توانمند است . می داند که در درون انسان ، نیرویی وجود دارد که اگر اراده کند می تواند همۀ مشکلات را با تعقل و تدبیر ،حل و فصل کند. 
  -    "انسان توسعه یافته" مهربان و آرام است. خوب گوش می کند. خوب فکر می کند. با عجله سخن نمی گوید وقتی با او برخورد می کنی، امواج آرام بخش و مهربانی، سراسر وجودتان را پر می کند.
  -    "انسان توسعه یافته" از نیاز به نمایش، عبور کرده است، در سخن گفتن اظهار فضل نمی کند و از چاپلوسی دیگران مشمئز می شود.
  -    "انسان توسعه یافته" روحیۀ مشارکت پذیری، هم فکری و همکاری با دیگران دارد. به تفکر جمعی و مشورت اعتقاد دارد، تقسیم کار را می فهمد، اصول مقدماتی مدیریت را بلد است و کاملاً باور دارد که عقل کل نیست.
  -    "انسان توسعه یافته" جو پذیر نیست، در مقابل تبلیغات زیانبار و یا کذب، روحیه پایداری و نگاه کارشناسی دارد. در گرداب تبلیغات سوء قرار نمی گیرد و هر نگرشی را در قالب عقل و تجربه و مشورت به تجزیه و تحلیل می گیرد و بعد تصمیم میگیرد.
  -    "انسان توسعه یافته" روحیۀ همزیستی مسالمت آمیز با جامعه دارد ، با خودش سازگار و  با محیط زندگی اش هماهنگ است،محیط زندگی اش را تغییر می دهد ، اما با شرایط نمی جنگد.
  -    "انسان توسعه یافته" به تندرستی جسمی و سلامتی روحی و روانی خود اهمیت می دهد. ورزش می کند ، تفریح می کند و به واقع زندگی می کند. نوع لباس پوشیدنش ،روش گفتاری اش ،منش کرداری اش وحتی نوع نگاه وچهره اش بگونه ای است که مورد پذیرش اجتماع است و در همه امورات متعادل است. 
  -    "انسان توسعه یافته" اجازه می دهد دیگران حرف خود را تمام کنند. یاد گرفته است بیشتر سکوت کند تا حرف بزند ، بیشتر بشنود تا بگوید.
  -    "انسان توسعه یافته" کتاب می خواند ، "انسان توسعه یافته" کتاب می خواند ، "انسان توسعه یافته" کتاب می خواند. 
  -    "انسان توسعه یافته" برای کل جامعه و آینده آن تلاش میکند و نه صرفا برای باند ،گروه ، همفکران ویا اقوام‌خود. 
  -    "انسان توسعه یافته" مرعوب مقامات اداری و حکومتی نیست. میداند که این مقامات تنها در سازمان مطبوع خود صاحب مقام هستند و در عرصه اجتماع همگی خدمتگزار شهروندان هستند.
  -    "انسان توسعه یافته" با حیوانات مهربان است و به محیط زیست خود اهمیت می دهد.
   -   "انسان توسعه یافته" بخش مهمی از زندگی خود را برای به جای گذاشتن میراثی ارزشمند برای جامعه، طراحی می کند، مسئولیت کاری را که در آن تخصص ندارد نمی پذیرد و مسئولیت کاری را به کسی که در آن کار تخصصی ندارد نمی سپارد و اگر خواست ثروتمند شود، نهاد‌های دولتی و حکومتی را ترک می کند.
  -    "انسان توسعه یافته" قانونمند است و به قانون احترام می گذارد. حتی در مواقعی که قانون را مطابق میل خود نمی داند نیز حاضر نیست قانون شکنی کند و قانون را زیر پا بگذارد......ولی برای تغییرآن روشنگری وتلاش می کند.

جمعه 11 تير 1400برچسب:,

|